2013. december 18., szerda

Forgalmas hetek


A forgalmas hetek kifejezést persze csak jómagamra értem, mostanában szinte minden nap 4 körül érek haza...de ezt a pár napot kibírom, aztán végre szünet..és karácsony :) Sajnálom azért hogy nem lesz fehér karácsonyunk, legalábbis semmi előrejelzés nem mond havat. De ha mond se fog itt esni, mint a múltkor is :D
Vasárnap kutyasuliban jártunk, jó saras, hideg, ködös idő volt. Engedelmesre mentünk, agility már ebben a szezonban nem is lesz. Elsőnek volt lövésteszt, sajnos mint számítottam rá Hubi nagyon megijedt... Az első pár lövésnél még nem volt olyan nagy félelme, de a vége fele már totál beparázott... Már akkor tudtam hogy sajnos nem fog rám figyelni, de azért bíztam benne hogy legalább a finom kaját elfogadja, na de azt sem. Behíváson úgy ahogy odajött hozzám, kerültetésnél pedig megcsinált, de nagy nehezen. Mindegy is, legközelebb nem lesz lövés, akkor tuti jól fog sikerülni :) Tegnap voltunk sétálni Sacival, a ligetbe vettük az irányt. Nem tudom mi félelmetes volt ott Hubi számára, de hogy félt valamitől az tuti... De legalább figyelt rám és elfogadta a kaját. Azért ez nagy szó nála :D 
/a képek telefonosak, bocsi a minőségükért/


Rocky nem zavartatja magát :D
És Esztitől is megkaptam még a táboros képeket, nagyon örültem nekik :)










gyökér :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése