2012. augusztus 2., csütörtök

Portré és Agility.

Megérkezett várva várt rajzunk Hubiról. Nekem személy szerint állatira tetszik, gyönyörű. :) Tegnap kivittem Hubihoz, próbáltam jó fényképet csinálni, de nem sikerült mert nem tűrte hogy nekidöntöm a rajztáblát. Lett 1-2 kép, de rosszak mert semmi színűk nincs, homályosak...
Rájöttem hogy kell videót szerkeszteni, így csináltam is egy rövidet még aznap. --> Itt megtalálod. 
Tegnap is csináltam egy videót, mert egy pár napja elkezdtünk agilityzni. Még nagyon kell figyelnem hogy mutogatok, és az egyik barátunk is adott sok jó tanácsot. :) Ma nem ugráltatom Hubit, pihenő lesz, de azután már kezdjük megint. A videót megtalálod itt. Bocsi a minőségéért, csak a youtube rosszul töltötte fel. :/

Hozok 1-2 képet. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése