2013. március 12., kedd

Bocsánat...

Sajnálom nagyon hogy nem írunk... De nincs nagyon miről beszélnünk, és képeink sincsenek. Ha jobb idő lesz, többet megyünk bandázni is(lett egy pár új barátunk), akkor lesznek képek is, és lesz miről mesélni. :D
(Ez egy kicsit OFF lesz.)Mivel mindjárt március 15. ezért gyakorlunk egy előadásra és mivel nagyrészt a nehéz órák elmaradnak, kevesebbet kell tanulni, ez meg ugye azt jelenti hogy több időm van Hubira. :) 
Régen agilityztem már a kutyókával, elég rossz idő volt, és tiszta sár volt minden. Még csak most kezd el száradni a föld, de péntekre megint mondja a havas esőt meg a havat. Hát juppí, inkább már a tavasz jönne.
Meséltem már nektek hogy Hubi elfogadja tőlem a jutalomfalatot nyílt terepen, ugye? :) Én úgy emlékszek..ezt kezdjük most tovább fejleszteni. Megmondom őszintén, nagyon nincs könnyű dolgom... Hubi rettentően akaratos és makacs kutya. Nem "szeret" rám figyelni, unalmas vagyok a számára, fontosabbak neki az új szagok..mert jó, egyszer kétszer nem figyel..de hogy soha, hát ez már sok! Minden erőmmel azon vagyok hogy ezen változtassak, szépen haladunk igaz, de néha még szokott rájönni az 5 perc. Sétákon folyamatosan elém akar jönni amit nagyon nem díjazok. Igaz már most is rengeteget fejlődtünk, voltunk azóta mezőn, parkba és a ligetbe is, ezeken a helyeken gyakoroltunk is. Sokszor el akart menni Hubi, de azért figyelt is, aminek örültem.. Lényeg a lényeg, van még mit csiszolni az én kis csiszolatlan gyémántomon. :D De hát mindjárt itt a nyár, megyünk - nagy örömömre :D - kutyaiskolába. Alig várom már. Akkor minden héten lesz bejegyzés, és ígérem többet jelentkezünk. :)
El ne felejtsem már azt mondani hogy most szombaton megyünk az első városi kutyások nagy túrájára. Elég nagy szavakat használok, mit ne mondjak..:D De kezdem az elejéről: Mivel itt a jó idő, nem csak mi kezdünk el többet sétálni, gyakorolni, hanem mások is, amit már észrevettem a városban. Gondoltam facebook-on hozok létre egy csoportot, városi kutyások néven. Ezen a hét szombatján lesz az első túrácskánk, ha minden jól adódik akkor 6-an leszünk. :) Ott lesz Saci Rockyval, Pisti(osztálytársam) Fülessel(Kiskirálylánnyal), Zita(beagle tenyésztők) Bogyókával, Petra Ritával és egy másik lány is(Zitának barátnője), na meg én Hubival. Alig várom már, remélem mindenki eltud jönni. :) Borzalmas időt ígérnek szombatra, de bízunk abban hogy nem lesz eső(mert a havat és a napsütést szeretjük :D).

Itt egy kép, a Petrával való sétánkon az ebekről. :) 


És amint látjátok, a blog kinézete is megújult. Volt kitől ihletet merítenem(és az a személy ezt megengedte). :) Eszti is segített nekünk, a jobb alsó sarokban lévő felfele mutató nyilacskát(ami abban szolgál ha rákattintasz felviszi görgetés nélkül a blog fejlécéhez a képet[uff, ez nem tudom mennyire érthető :D]) és minden bejegyzés után van még plusz 4 bejegyzés. Hát ez az utolsó pár mondat elég érdekesre és nyakatekertre sikerült, na de ez van, bocsi. :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése