2013. március 16., szombat

Havas tavasz, avagy első "nagy" sétánk.

Ma megejtettük a barátokkal az első "nagy" sétánkat. Saci volt Rockyval, Eszter Jennyvel(ónémet juhász kutyus), 2 osztálytársam és én Hubival. Jenny rettentően védte Esztert, így nem tudtunk közel menni hozzá kutyástól, mert amilyen elszánt simán neki ment volna bármelyik kutyának. De azon kívül hogy kicsit domináns nagyon okos. :) Szépen figyel Eszterre, amikor dobbant egyet odamegy a lábához, szóval én csak lestem miket tud az a kutya. :D Hubival és Rockyval nem volt semmi gond, csak kanos volt mind a kettő(de nagyooon). Találkozási pontunk megint a SPAR volt, ahonnan átbaktattunk a ligetbe. Ott gyakoroltunk is, de mivel most tavaszodik, sok az új szag, a szukák is tüzelnek így Hubi eléggé meg volt gárgyulva, de azért figyelt is ha volt nálam párizsi. Utána elindultunk a parkba, a régi játszótérre. Ott odaadtam Annának(egyik osztálytársam) Hubit, elvitte egy pár körre, addig fényképezgettünk. Arról nem is beszélve mennyit hülyéskedtünk és fürdettük egymást. :D Utána mivel Sacinak is mennie kellett edzésre így hazakísértük őket. Eléggé a város szélén laknak, szóval ott meg is álltunk egy kicsit pihenni a többiekkel. Voltak ott is baromkodások, Eszter bikejöringezett Jennyvel(ezt én is kipróbáltam Hubival, nagyon ügyes volt, szépen húzott), Gergő(másik osztálytársam) sétáltatta Hubit, addig én beszéltem Annával, szóval a hangulat nagyon jó volt, mindannyian fantasztikusan éreztük magunkat. :) Hazafele jövet mivel Anna két utcányira lakik tőlünk együtt jöttünk haza, Gergő is jött. Iszonyat beleszeretett az én kis jószágomba, mindig simogatta és annyira jól elvoltak. :D Beszéltük hogy nyáron közösen fogunk menni bikejöringezni, vagy legalábbis biciklizni egyet a kutyákkal. <3 Alig várom már a következő találkozásunkat, talán Jenny is jobban elfogja viselni a többi kutyát és a jobb időbe többen is eljönnek(mert 4-en azért se jöttek amiért havas, lucskos idő van). 
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése