2013. június 25., kedd

Agility Tábor Szarvason

És igggen!! Sikerült addig szekálni szüleimet, míg mind a ketten bele nem egyeztek abba hogy elmehessek a táborba :P Közel is van, tavaly amúgy se voltam táborba, ez meg kutyás, szóval nem hagyhatjuk ki :D Már totálisan be vagyok zsongva, egyfolytában táborral kapcsolatos videókat, képeket nézegetek. A visszaigazolást is megkaptam, elfogadták a jelentkezést, szóval minden oké *.* Ezen a hétvégén szeretnék elmenni kutyasuliba, jó lenne azért minimum egyszer a tábor előtt, de nem írnak vissza így nem tudok mi tévő lenni... az lesz tényleg hogy odaállítunk csak úgy simán :D Korongjaink még mindig nem érkeztek meg, kicsit már aggódok :/ Hmm...miről írjak még... így is teljesen össze-vissza írtam, ami jött-jött, szokásos ÉN :D Ja igen, elkezdtünk szlalomozni Hubival, elsőnek 2x2-vel de nem esik le neki mi a lényege, így inkább mutogatóssal tanítom neki, 4 rúd van eddig, ügyesen csinálja már, néha túl gyors és nem figyel, de azon kívül megvagyok vele elégedve :)
A táborba ott lesz sok ismerősöm, közülük itt van Eszter és Maszat, pár képben :)




Picidájnámóó, imádom ♥ :) Biztos meséltem már hogy Krisztiék is jönnek és még annyi sokan hogy fel se tudom sorolni és ha belegondolook megint bezsongok :D 

4 megjegyzés:

  1. húú de jó hogy mehetsz én sajna csak jövőre.. :( de jó szórakozást :)
    kitől rendeltél korongot? enyémeknek is ezen a héten kell jönnie :)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj, de jó lesz neked/nektek!! *-* Énisénis akarook, de mi csak jövőre megyünk :))

    VálaszTörlés
  3. Én is hónapokon át szekáltam szüleimet hogy elmehessek, végül már apu is beadta a derekát :) :P Pelle Balázstól, de nem tudom ő honnan rendelte, mert volt valami kavarodás vagy mi, de mindegy, lényeg hogy már megvannak :D

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon várom már, már csak 16-ot kell aludni *-* Jövőre is tuti ott leszünk, szóval találkozni fogunk :)

    VálaszTörlés