2013. június 20., csütörtök

"Enyhe szívroham"

A mai nap is jól indult... nem beszélve arról hogy reggel kicsit rosszul éreztem magam így alapból már csak ezért is utálom a csütörtököt... na de a nagy melegre való tekintettel kicsit behoztam Hubit a valamennyivel hűvösebb konyhába - bár mihez képest... gondoltam már egyúttal enni is adok neki, raktam neki tápot, egy kis csontot meg egy húsgombócot :) amíg evett csináltam magamnak egy teát, de közbe félfüllel hallgatóztam - szokásos hülyeségem :D - hogy eszik-e meg hogy hogy ropogtat. Mivel nagy csönd volt megnéztem, hát nem fogadott nagy öröm. Hubi feküdt, és látszódott rajta hogy ijedt... amikor meglátott egyből felugrott de láttam hogy a nyelvével valamit ki akar szedni a szájából. Egyből sejtettem hogy biztos a csont felragadt neki a szájpadlására vagy talán rosszul harapott rá és foga közé szorult, de nem, ennél is rosszabb! Valahol a torkánál lehetett az a kis csont darab, benéztem többször is a szájába sehol semmi... utána még mindig a nyelvével akarta kiszedni és már öklendezett is. Megfogtam a hát hátsó lábát, felemeltem és benyúltam a szájába. Körülbelül harmadjára már sikerült kiszednem azt a kis csontot... hálás volt érte Hubi, bár szerette volna ha odaadom neki, hát még mit nem :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése