2013. július 5., péntek

Azt se tudom hol kezdjem...

Voltunk állatorvosnál a múlt héten, Hubi kapott veszettség elleni oltást és megnézettem a fogát. Mondta a doki hogy fogkőszedésre jó lenne visszamenni, na de azt úgy is tudjuk hogy a kutyámat nem fogom pont rá bízni, szóval majd irány megint valamikor Túrkeve :D Már csak azért se mert hogy...mondtam hogy allergiás a ketaminra Hubi, ő meg egyből hogy ez miben derült ki. Elmeséltem neki hogy rohamai voltak többször is, erre fel ő hogy a kuvaszok 99%-ának is rohama van az altatáskor, ezzel nincs semmi probléma. Mondom ez normális?! Ne nézzen már ennyire hülyének... Szóval túl van tárgyalva, no komment oO Más...a szlalomunk már nagyon szépen megy, de még mindig kell segíteni Hubinak hogy jól menjen be és hogy ne hagyjon ki, de haladunk! :D A frizbit azóta se vettük elő, túlságosan nem érdekli Hubit :/ Van amikor felkapja és elrohan vele, de ennyi, megtörik a játékos kedve és elmegy... Venni fogok egy puhább frizbit, azzal hátha jobban játszik, és fokozatosan áttérünk a keményebbre, hátha úgy sikerülne :) Mert tudom hogy szereti, mert imád játszani, csak ami nem a fogára való azt le se tojja :D Ésésésés már csak 8 nap és tábor *___* iszonyat mennyire lassan telik ez a bő hét, de hát kibírjuk kibírjuk :P Én már kb 2 hete totál be vagyok zsongva, bújom a táboros videókat és képeket(amiből jócskán gyűjtöttem, megmutatom nektek :P). Tegnap elutaltuk a pénzt is, szóval ááh, már csak ki kell bírni ezt a 8 napot :D És akkor a képek ^^







Próbáltam minden témából szedni képeket, első Dock Jumping(vízi távolugró verseny), második edzés, harmadik flyball, negyedik tábor kupa, ötödik Jumping KO a hatodik pedig egy vizes, pancsolós kép :D És ezek mind csak egyikük a sok rengeteg programnak :)
És míg el nem felejtem csináltam egy rövidke videót Hubiról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése