2013. július 12., péntek

Pár nap tömören

Komolyan nem tudom már mi mikor volt, összefolytak enyhén a napjaim :D Lényeg hogy végre eltudtuk hozni a "kölcsön boxunkat", amitől Hubi még kicsit tart, de már tegnap este aludt benne :) Pont dörgött amikor hazaértünk és összeraktuk meg beraktuk... Hubi azt se tudta mit csináljon csórikám járkált fel-alá, nem találta a helyét, nem is feküdt be a boxba, hisz nem tudta minek van.. De utána hogy elment a vihar szokattam hozzá, egy kis táp és fekszik, ül, marad, szóval ügyes volt :) Abba kapta a vacsiját meg a reggelijét is, de még nem csuktam rá az ajtaját. Este körül nagyon nem akart elaludni benne, mondom behozom az alvós rongyiját(nem tudom miért nem azt raktam be neki elsőnek..) és egyből befeküdt :D Utána villany le, 11 körül kinéztem hozzá és mélyen aludt, nagyon örültem neki :) Kicsit beljebb csuktam az ajtaját, akkor fel ült, kicsit megijedt. De nyitva hagytam a kazánház ajtót, mondom figyelem hogy lefekszik-e, hát nem kellett figyelni, hallottam a "nagylevegővételét" és a nyögését hogy lefeküdt xD 



Ja és megfürdettem, meg raktam rá cseppet is amitől más nap azt hittem agyvérzést kapok. Szó szerint amikor megláttam fehér volt az egész háta... Fésülgettem neki, most már halványabb de mindig látszik.. Egy pöppet be volt sértődve rám :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése