2014. november 28., péntek

Séta Vegasékkal IV. és más :)

Nagyon régen találkoztunk már Barbiékkal, így múlt héten vasárnap ezt be is pótoltuk :)
Mivel csak délelőtt, mondhatni reggel értünk rá ezért már fél 8-kor elindultunk a találkahelyünkre, szerencsére nem volt rossz idő, csak egy kicsit hideg, de azt ki lehet bírni. A kutyák pár másodpercig örültek egymásnak, majd szokásukhoz hívően - khmm.. - letojták egymást :D Célirányosan a liget fele vettük az irányt, ott eltudtuk engedni az ebzeteket, és végre Veg' is rohangálhatott egy jót(mert pórázon majd kitépte Barbi kezét...). Rengeteget beszéltünk, a kutyák elrohangáltak, igazából ennyire nem is kellett rájuk figyelni, elvoltak :) Hubi egyszer meghallotta hogy a közeli vasútállomáson építkeznek, szóval elkezdett félni, de nem foglalkoztam vele, ugyanúgy el volt engedve. Közbe figyeltem persze hogy ne menjen túl messze, de így ő is jobban feloldódott és tényleg semmi baj nem volt vele. Rettentő büszke voltam rá <3
Ez az egyetlen kép készült a sétán, ez is csak véletlen mert a videógomb helyett a fényképezőgombot nyomtam le... Tiszta szerencse :D


Csináltam egy videót is, nagy kínkeservesen megcsináltam ezzel a szupergyors asztali géppel, errefel amikor felraktam youtube-ra teljesen homályos lett... Nagyon *rotty* a felbontása, pedig szerintem aranyos lett :/


Az idő szerencsére tényleg jó volt vasárnap, ezen a héten viszont jött a rossz idő. Beköszöntött a tél, de a hó még sajna nem esett... Pedig már annyira várom :D Inkább az mint egy a havasesős, hóféleséges, hideg, latyakos valami. Mert ez undorító! Hubi is vacog odakinn, de persze full sár és piszok az egész kutya. Logikus -.- Nekem sajna nincs mostanában sok időm rá, de esténként mindig gyakorolunk és legtöbbször elég szépen összeveszünk vacsikor mert Őnagysága durván morog ha csontot kap enni és én odamerek menni hozzá, illetve ráfeszül az egész táljára. Szerencsére tegnap olyan pillanatomban morgott amikor alapból feszültebb voltam én is(ez az időjárás :D) és egyből reagáltam rá, szépen lenyomtam, még akkor is morgott, de én elküldtem melegebb éghajlatra. Utána odament a tálhoz, én is odamentem, ráüvöltöttem és arrébb ment. Ez már tetszik, mondom :) Utána, hogy tudta hol a helye és meghúzta magát, jött nyalizni, bökdösött hogy simogassam és hanyatt dobta magát. Mekkora álszent :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése