2014. december 8., hétfő

Az elmúlt napok

Sajnos az időjárás továbbra se kedvez nekünk, semmilyen téren se.. Ha egyszer nem szakad az eső akkor olyan hideg van hogy még Hubinak sincs kedve kijönni a házából :D Szóval ami Hubit illet, az elmúlt pár nap csak szunyókálással telt :) Na meg persze vacogással és kunycsizással... Ez a kép pont az egyik reggel készült, épp iskolába indultam amikor megálltam valamiért, ő meg kihasználta az alkalmat és próbált cukiskodni <3


A tegnapi napomat főképp ajándék és egyéb dolgok vásárlásával töltöttem, délelőtt unokatesómmal indultunk útnak és jártuk a boltokat. Közbe-közbe én szemezgettem Hubinak való olajokkal. (Tudom, ez így kicsit furán hangzik... De mindjárt kiderül miért is :) ) Azután becsomagoltuk az ajándékokat és hazaindultam, gyors ebéd és mentünk is tovább... Szóval a hétvégém egy pillanat alatt elrohant, de még mindig úgy vagyok vele hogy inkább teljen el hamar mint hogy egész nap csak unatkozzak.
Szóval, hogy miért is nézegettem Hubinak különféle olajokat? Hát, hol is kezdjem... Félig meddig szeretnénk átállni a B.A.R.F.-os etetésre. Maga a szó annyit takar hogy Biologically Appropriate Raw Food ami azt jelenti hogy biológiailag megfelelő, nyers élelem. Mivel jön a tél, és kell a sok-sok vitamin és egy kis +kg is, ezért úgy gondoltam kipróbáljuk. Próba szerencse, és amúgy is kifogyóban van a tápunk :) Ezért is nézegettem hozzávalókat, kölesgolyót, almaecetet, kókuszolajat és még sorolhatnám. Persze nem ezt fog enni, sőt :D Csak megnéztem találok-e ilyeneket a városba, és nagy örömömre igen. Szóval már csak egy megfelelő és megbízható hentest kell keresni, ahol husikat is tudok venni. Megnézzük, hogy hogy válik be ez a fajta etetés Hubinál, és ha minden okés akkor marad :) De amint írtam, csak félig lennénk BARF-osok, mert nem tudom Hubinak mennyire állna át erre a szervezete és hogy hogy tetszene neki :D Eleinte úgy is főznöm kell őkegyelmének a husikat, mert ő aztán meg nem eszi nyersen... Le is tagadhatná hogy beagle :)
És egy pár kép a B.A.R.F.-os csoportból, hogy lássátok milyen is...

szarvas hús, kókuszreszelék és aszalt áfonya előkészítve :)
marha nyelv és tüdő, kacsa láb és nyak, sütőtök, répa, cukkini, aszalt áfonya, kefír és egy kiskanál akácméz
marhahús, kefír és zöldség-gyümölcs turmix
Ilyesmi finomságokra gondoljatok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése