2012. június 21., csütörtök

Egy csütörtöki nap.

Januári kép. Meglátszik, fotótudásom 0. xd
Igen, a mai napról van szó - kicsit mesélnék. ;D
Mostanában minden nap úgy megy el hogy én 9-kor kelek, 10-ig elvégzem a teendőimet, majd kimegyek Hubihoz. Szinte csak lustulunk, már olyankor is nagyon meleg van. Mihelyst kilépek az ajtón hozom a kezembe a jó hideg vizet, kicserélem nekik a régebbit. Letámadja mindkét kutya a vizes tálat, mintha még soha se ittak volna. :'D Utána kicsit dobálom Hubinak a labdát, majd leülünk a hideg fűbe és fésülöm. Ma már majdnem elaludt, de pont jött az újságos. :/ Simogattam még utána, aztán mentem be, már már fél 12 volt. Olyan hamar elrepült az idő. Megebédeltem utána tévéztem még egy kicsit és mentem a szakköre. Még péntekig lesz, utána vége. :) Ha minden igaz majd hétvégén megyünk futni Hubival, nem árt a kis testmozgás. :D Mást most nem tudok mesélni, eléggé unalmasak a napjaink. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése