2012. június 28., csütörtök

Tegnapi nap.

Helloo.
Tegnap lusta voltam, így nem írtam. Pedig sok dolog történt. :'D Délután behoztam Hubit a nappaliba. Ki volt húzva az ágy, mert fent meszeltünk. Mihelyst Hubi meglátta a plüssimet, egyből nekiugrott. Elkezdte rágni, és a teljes szájába bekapta. xD Kimentem kezet mosni, addig Ő felugrott az ágyra szaglászni. Bementem, azonnal lefeküdt. Úgy tettem mintha szidtam volna, de közbe örültem hogy felugrott. :'D De persze ezt sértésnek vette és bedurcizott(kép is van róla xD). Utána felmentem én is az ágyra, bekapcsoltam a tv-t és tv-ztünk. Nem sokáig tartott, Hubi nem bír egy helyben maradni, szegénykém örökmozgó. xD De nem sokkal később már ki vittem mert nem akartam hogy észrevegyék hogy bent van. Azután jött Zsófi és Feri(Zsófi barátja). Beszélgettünk, utána mondta "Na, takarítsuk ki a fülét." :D Hubi eleve fél Zsófiéktól, amikor meglátja őket 10 méter távolságot hagy.xD Amikor ők itt vannak, tudja hogy rossz fog következni, mint múltkor a fürdés. :'D De utána csak idejött akkor megfogta Feri, ölébe vette, Zsófi meg elkezdte takarítani a fülét. Én fogtam még a fejét is, mert mindig rázni akarta. Mondta Zsófi hogy nem vészes, de nem is ártott neki. :D Amikor leraktuk akkor rögtön elkezdte rázni a fejét, vakarni a fülét. Nagyon nem tetszett neki, így kicsit rám hozta a szívbaj. Azt hittem valami baja lett a fülének, mert akárhányszor szóltam neki nem figyelt. De utána leesett hogy durcis volt. Hagytam, had durcizzon magába. :D Ma megnéztem a fülét, gyönyörű szép tiszta lett neki. *-* Még kicsit "érzékeny" neki ha hozzáérek, viszket neki. De azt mondta Zsófi hogy majd elmúlik. :) Most pedig beszéljenek a képek:

Gyors fejmozdulat és a fülek már repülnek. xD




Ooommmm....




Tipikus durcizás. :'D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése