2012. június 23., szombat

Műanyagüveg. :D

Sziasztook. :D Ez a nap is ugyan úgy telet el, mint a többi, csak ma már nem volt szakkör. Dél után kimentem egy literes üveggel, mondom mit szólna hozzá Hubi?! Nagyon tetszett neki, de mihelyst Héra meglátta bevágta a durcit és elkezdett ugatni. Neki is hoztam egyet. Hála most tovább élt nála ez a "játék", nem talált rajta normális fogást, ahhoz hogy megrágja. Olyan jól eljátszott vele. :D Be ment a háza alá az üveg, Ő meg nem bírta kivenni. Ás, ugat de semmi. Aztán benéz a házába, hátha ott van, de nem. xD Még szerencsétlenkedett egy pár percig, aztán kivette. Addig szorította a szájába míg az ki nem durrant. Durr, fülét lehúzta, azonnal kiköpte és bement a házába. :D Utána lesi a házából majd, mint a kölyök macska/kutya megrázza a fenekét és ráugrik. Olyan jót nevettem rajta. :D Addig amíg Hérát figyeltem Hubi leszedte az üvegről a papírt, de utána már nem játszott vele. Én is bejöttem már, vacsoráztam. Hát ennyi lett volna, Halihóó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése