2012. július 2., hétfő

Hőség...

Sziasztok.
Mint a címben is olvastátok, hőség van. Így ma megpancsoltattuk a kutyákat. Hubinak nem sokáig tartott, eleinte félt, de utána nem kellett fogni. Szépen átázott, aztán jött Héra. Na Ő vele már több dolgunk volt... Mindenki tudja hogy bolhás, ennek ellenére vettünk is neki még körülbelül egy hete bolha nyakörvet. Semmit se használt... Ahogy fürdettük lehetett érezni valami kis mócsingokat, na azok a bolhák voltak. Rengetek kis féreg volt benne, már a vakarástól hullott is a szőre Hérának. Így holnap megyek dél előtt a kutyás boltba, venni bolha irtó sampont. Amennyit tudtunk kiszedtünk belőle, de még mindig maradt benne. Tesóm barátja majd tud szerezni neki cseppet ami állítólag 3 hónapig majd védeni fogja. Na ennyit a fürdetésről, képek természetesen vannak, de nem nagyon jók. :/ Majd hozom őket.
Most csinálhatnék egy új bejegyzést is, de lusta vagyok így ide írom:
Esti séták. 
Igen, megint a címből elárultam mit is akartam nektek mesélni...:D Szinte minden nap 6 óra körül kiszoktunk menni sétálni Hubival. Tegnap előtt kezdtük, akkor borzalmasan ment, majd a másik napon is. De ma, csodálatos volt. *-* Nem sokszor kellett Hubira rászólni és a kapun is szépen bejött, nem nekem kellett behúzni. Már amikor indulunk kifele tudja hogy meg kell állnia, mert előbb én megyek ki. :P
Szerintem az volt a baj hogy régen voltunk már sétálni, kb. 1 hónapja. :/ De elhatároztam hogy most ha lesz időnk, minden nap megyünk és ha persze az időjárás engedni fogja.
És megint egy újabb cím:
Hubi utódja megnőtt.
Mint mindenki tudta és gondolta, egyszer Artur is felfog nőni. Igen ám, de szerintem még ti se találnátok ki hogy mekkora. Már majdnem megcsúfolja Hubit is a kis dromedár. :D A füle, a feje és az egész kutya már hatalmas. De nem csak hogy hatalmas, nagyon szép is. :D Na és persze Ő is, mint a többi kutya, örömében lepisilt... :'D Hétvégén ha minden jól adódik megyünk hozzájuk, főzni/bográcsozni. Alig várom már, ki Artu'zom magam. :P Holnap venni fogok neki valami kis finomságot meg játékot, megérdemli...:D
És az utolsó cím:
Hubi kanos.
És igen, megint mindent elárult a cím, nem is sokáig kell ragozni. :'D Front vagy nem tudom mi van, de Hubi már egyre jobban érdeklődik szuka kutyusok iránt, akik még javába hogy nem tüzelnek. Na jó, Héra lassan fog meg a szomszéd kutya is, de hál' Istennek még nem most. Alig várom már az esti ugatásokat. xD És nem csak hogy a szuka kutyákra, de rám is rám pattant... Na akkor rácsaptam a fejére, azóta nem csinálta még. De egész nap be nem állt a szája. Héra meg még incselkedett is vele, direkt hátára feküdt a kenneljébe és oda dugta magát Hubihoz, de Hubi nem tudta szagolgatni, így ugatott, ugatott és ugatott... Na meguntam, kimentem. Rászóltam, hangosan mert már tényleg nagyon ki voltam... De még egy párszor ezt eljátszotta, utána meguntam... A gyenge pontja ha megfogom a nyakát és kicsit meghúzom. Be is vált, nem is tudom miért nem ez jutott legelsőnek az eszembe. Azóta még mukkját se hallottam, csak a járókelőket ugatta. Remélem is hogy este nem lesz "vau, vau" meg szétcsapok köztük. xD
Na most ha ezt a sok címes dolgot mind külön bejegyzésbe írtam volna, lehetett volna mit olvasnotok. :'D Látjátok milyen rendes vagyok?! :3 xD
Képeket majd hozok, mert nem csak a fürdetésről vannak. Jóccak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése