2012. július 5., csütörtök

Tegnap esti hancúr. :)

Sziasztook.
Tegnap délelőtt mamáméknál voltam, így nem Hubiztam...Délután meg a melegbe nem mentem ki, így megint maradt az este. Szintén mentünk sétálni, mint ahogy mindig szoktuk. Egyszer jól megy utána nem, mindegy, majd lesz még mit finomítani Hubin. :D Egyszer csak a szomszéd kisgyerekek kihozzák Rozit, Hubi nagy szerelmét. Nem nagyon foglalkoztak egymással, körbeszaglászták egymást és már mentek is a maguk útján. :D De amúgy tök jó volt, futóversenyeztünk, játszottunk, szóval elvoltunk. :)) Amikor bejöttünk kapott Hubi enni. Tápot és egy kis pörköl maradékot. A hús nagyon ízlett neki, ki is próbáltam hogy azzal hogy csinálja meg a parancsszavakat. Nagyon be volt pörögve, ugrált stb. :D Így még soha se láttam, de szerintem nem is nagyon fogom már többet. xd Aztán odaadtam neki a tálat, tele kajával. Fényesre kinyalta a tányért, még vissza-vissza ment mindig hozzá nyalogatni. Aztán én is bejöttem mert már nagyon szomjas voltam a sok futástól. Elmentem fürödni, tévéztem egy kicsit majd indultam fel. Kinéztem a lépcső melletti ablakon, látom Hubi hűsöl a fűben, ülve nézegette a madarakat. :) Még figyeltem egy kicsit Hubit, de nem soká Ő is lefeküdt. Annyira vicces volt, szinte eldobta magát, a fenekét megrázta majd egy nagyot szuszugott és pihent tovább. Akkor már én is indultam fel pihenni, elég fáradt voltam. Na ennyi lett volna a tegnapi nap. Ma hét órakor keltem, ne m bírtam tovább aludni. Izgultam a csomag miatt amit Lamiék adtak fel nekünk. (L) Őszintén megmondom még mindig nem érkezett meg és még mindig depis vagyok hogy hol lehet... Na mindegy, remélem azért megérkezik, nem szeretném hogy valami baj legyen. Hubival vártuk a postást, egészen negyed 10-ig, de én már nem vártam tovább. Meleg van már nagyon, ezért bementem kicsit lehűtöttem magam, majd kimentem a fényképezőgéppel. Csináltam egy pár képet Hubiról, igazából azt szerettem volna lefényképezni ahogy a flakonnal játszik, de akkor már csak a fényképező érdekelte. Csináltam a virágokról is pár képet, majd elválik milyenek lettek ha felrakom őket a gépre. Meg persze Hubiról is, lettek jók, rosszak, majd megmutatom. :) Mást nem tudok mesélni még mindig várjuk a csomit. Szerintem még jelentkezni fogok a képekkel meg este is, pláne ha megérkezik a csomag szóval... :D Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése