2014. szeptember 19., péntek

Elmúlt 1 hét...

Röviden és tömören összeszedem hogy mik történtek velünk az elmúlt egy hétben :)
Velem nem túl sok minden, a hét elején gépközelbe se voltam mert ahogy leültem egyből tanultam és elrepült az idő, így inkább telefonról neteztem. Onnan pedig nem szeretnék bejegyzést írni, ezért maradt a hétvégére...


Hubival a trükkök terén szépen haladunk, a lábemelés is szépen megy, lépcsőre egyből csinálja, bár ha falra kérem akkor még azért nem mindig esik le neki mit is kéne csinálni, de hát elvégre még csak egy hete kezdtük el :) A szégyelld magad trükk is alakul, bár még az se tökéletes. Mással már egész szépen haladunk, kisebb finomítások és minden szuper lesz.
Hátúúgy nagyjából ennyi.
Holnap pedig ha jóó idő lesz megyünk a DASzE kupácskára, Debrecenbe :D Alig várom már, vééégre megint kutyások közt, annyira jó lesz :) Csak ne essen az eső...
A miértje annak hogy miért nem nevezünk, egészen egyszerű. Hubival durván 2 hónapja nem edzettünk, így egy kicsit úgymond kiestünk a rutinból és teljesen másabb lenne ha 2x-3x eltudtunk volna menni kutyasuliba. Ezzel persze nem azt értem hogy mindent elfelejtettünk, de aki ismeri Hubit az tudja hogy például táborban is az első pár napban nagyon félt, egyáltalán nem figyelt rám, tábor végére viszont szépen feloldódott és azért sikerültek szépen a táborkupás futamok. Régen voltunk tömegben is, kutyák közt, stb... És, igazából nem is érzem készen magunkat egy versenyre. Egyszer eljön úgyis mindennek az ideje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése