2014. szeptember 26., péntek

DASzE kupácska

Múlt héten, szombaton végre nem kellett korán kelni, kényelmesen felkeltem, összepakoltam, majd a fél 10-es vonattal elindultunk Debrecenbe. Az állomáson egy kicsit félt Hubi, tudni kell hogy most teljes átalakítás van, szóval sok nagy gép és csörgés-csattogás amitől megijedt. De ahogy felszálltunk a vonatra és leültünk egyből felugrott az ülésre, kényelembe helyezte magát és persze a reggelizésünk közben végig kunyizott :D Nagyon örülök neki hogy a vonaton már ennyire szépen viselkedik, egyáltalán nem fél már akkor se ha zörög az ajtó, vagy megáll a vonat, esetleg ha járkálnak vagy ha jön a kalauz. Nagyon kis ügyes <3
Amikor leszálltunk bennem volt az hogy Hubi biztos félni fog a sok embertől, főleg az aluljáróban. De nem! :) Teljesen nyugodtan, és lazán fogadta a dolgot. Bentebb kicsit megijedt, de akkor is figyelt rám csak inkább ment volna a fenébe a sok ember közül :)

az Értelem :D
Ahogy kiértünk a versenyre eléggé megijedt hogy mi ez a nagy zaj, sok kutya, sok ember. De hát nem igazán számítottam csodára, hogy nem fog félni :) Ezért is vittük el a ketrecet is, ami számára a biztonságos hely, legalábbis itthon, de most már tudom hogy bárhol máshol is. Minden jó lett volna hogyha a kérésemet betartják a kisgyerekek, hogy legyenek szívesek ne simogatni amikor fél, pláne nem ütögetni a ketrecét és kiengedni. Mert akkor egy kicsit felment bennem a pumpa...

Persze Hubi nem egész végig a ketrecbe volt, sokszor kivittem sétálni, akkor oldódott, főleg ha minél távolabb mentünk a többiektől :D A verseny vége felé már figyelt rám, bár a kaját nem mindig fogadta el. Viszont vannak bizonyításképpen fényképek, amik igazolják hogy bizony még ilyenkor is feltud oldódni, pláne ha csirkemell van a dologban :P


Összességében én nagyon büszke vagyok Hubira, ügyesen viselkedett és látom, hogy már egyre több helyen képes feloldódni :)
Maga a verseny is szerintem nagyon szuper volt, jó volt a szervezés is és tényleg megérte elmennünk :) Sok-sok ismerőssel találkoztunk, kutyáztunk egy jót és tényleg minden a helyén volt. Legközelebb is biztos hogy megyünk! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése