2014. október 5., vasárnap

Kivilágos Kivirradtig fesztivál

Ahogy tavaly is, ebben az évben is kilátogattunk Hubival a városi káposztafőző fesztiválra, ahol sok-sok más jó program volt még :)
9 órakor indultunk ki, az volt bennem hogy nem érdekel ha Hubi nem figyel, és az se ha fél, nem stresszelek a dologra rá és nem is várok el tőle semmit. Ezzel a felfogással nagyon jól telt el a séta, amíg odaértünk :) De persze mint mindig, most is ahogy kiértünk a kapun volt valami váratlan dolog - mert nehogy már olyan átlagosan teljen el a nap eleje :D Segítettem egy néninek visszaterelni a kiszökött kiskutyáit, akik nagyon kis aranyosak voltak. Az egyik nagyon gyorsan elsprintelt a kerékpár úton, de szerencsére elkaptam a grabancát és odavittem a néninek :)
Na de ahogy kiértünk a fesztiválra még nem volt olyan nagy tömeg, de Hubi félt, ment össze-vissza, lapult de hát nem nagyon számítottam csodára. Elmentünk a ligetbe ahol a puli kiállítás kezdődött, oda akárhányszor mentünk Hubi mindig feloldódott :) Voltak sokan akik megsimogatták, odajött két kisgyerkőc is az anyukájával, Hubi rettentő ügyes volt, nem "undorodott" tőlük és hagyta hogy simogassák. Egyszer végre nem volt bunkó :D

ligetnél :)
Napközbe néha megijedt, néha nem, soha se akart megállni mindig ment volna főleg a hazafele vezető úton :D Nagyooon durva hogy ennyire tudja merre is kell hazamenni :P


Olyan 5 óra körül hazaindultunk, semmiképp se akartam végighallgatni megint a lovagrendesek ágyúdörrenését(már ha volt..), pláne hogy akkor Hubi is kifutott volna a világból. Hazafele úton minél messzebb voltunk a fesztiváltól annál jobban oldódott, a biciklis úton már el is tudtam engedni, figyelt, ügyes volt. Összességében nagyon büszke vagyok rá, és örülök hogy én se idegeskedtem ha nem figyelt, vagy ha félt stb... Sok-sok ismerőssel is találkoztam, beszélgettünk, minden jó volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése