2014. október 25., szombat

Őszi szünet


Végre a várva várt őszi szünet és tanulásmentes napok... Legalábbis az elején :D Ma végre a nap is kisütött szóval nagyon jóó idő volt :) Amikor felkeltem úgy voltam vele hogy megyünk sétálni Hubival, viszont reggel meggondoltam magam mert hányt Hubi és nem akartam hogy a sétán legyen valami baj. Az egész úgy történt hogy kimentem reggel, a kutya meg a kerítésnél szaglászik, eszik valamit... Amikor meglátott odafutott hozzám egy simi erejéig, majd ment is vissza a kerítéshez. Kicsit zavartnak tűnt, habzsolta a füvet, de a hányás után jobban lett. Mondhatni jól indult a reggel... Behoztam a kazánházba, megnéztem hogy eszik-e, mert ha a kaja se kell neki akkor tényleg baj van. De szerencsére a kis bélpoklos megette azt a pár szem tápot amit kiraktam neki, szóval megnyugodtam...
Mivel sétálni nem mentünk ezért elvetettem azt a dolgot hogy ott kapja meg a reggelije egyik felét, a másik felét meg itthon. A kazánházba még gyakoroltunk egy kicsit, utána gondoltam menjünk ki a ház elé, szóval fel a nyakörv és a póráz, irány kifele :D Nagyon örült Hubi amikor meglátta hogy "úúúristen sétálni megyünk", vagyis hogy ki az utcára. A póráz csak lógott rajta, igazából nem is kellett volna rá mert ügyes volt nagyon és figyelt, csak hát azért én is nyugodtabb vagyok ha tudom hogyha van valami akkor gyorsan megtudom fogni a póráz segítségével :) Fokozatosan haladtunk egyre kijjebb és kijjebb, így nagyon ügyes volt, szépen figyelt. Fel se tűnt neki hogy már az utcán vagyunk :D
A gázágyúk amik a halastavaknál vannak most nagyon idehallatszottak hozzánk, meg is ijedt Hubi... Lapulva és húzott farokkal ment be az udvarra, ahol utána szintén jó kedve volt... Mondom miaszösz? Ha az udvaron nem félsz odakinn miért? :D Na de az még egy ideig nagy kérdés...
Felváltva voltunk bent és kint is, hogy érezze, ugyanolyan biztonságban van kint is mint bent :) Összességében nagggyon ügyes volt és hihetetlenül büszke voltam rá <3 Boldog volt, egyfolytában ugatott ha nem adtam neki jutit, ezzel is tudtam hogy fel van oldódva :)
Holnap ha jó idő lesz megyünk sétálni Sacival, Rockyval és Pletykával. Csak ne essen az eső :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése