2014. október 19., vasárnap

Szülinapozás

A szerda reggel nem indult túl fényesen, nagy-nagy sötét felhők gyülekeztek amikből szép kis vihar kerekedett... Nem is lehetett volna ez az egész máskor, csak Hubi szülinapján. Borzalmas ajándék a számára :D Mivel siettem a suliba gyorsan bepakoltam neki a vizet és egy kis kaját a kazánházba, a nyakába a kendőcske és irány a suli. Rossz volt úgy otthon hagyni, de tudtam hogy apukám 9 óra körül hazaér, reménykedtem benne hogy addigra már csendesedik az idő és kiengedheti Hubit. De sajnos nem... Az iskolába végig azt néztük hogy milyen szépen ömlik az eső, figyeltük a villámokat illetve hallgattuk a dörgést. Mert nincs jobb dolgunk a gimiben :D
Amikor hazaértem végre nem esett az eső annyira, és már egyáltalán nem dörgött, aminek nagyon örültem. Átszaladtam a boltba, venni tortába valót, gyorsan meg is csináltam és odaadtam Hubinak :) Nagyon ízlett neki, túl nagy volt a kísértés szóval idő előtt belefalt... De nem is számítottam másra :D


Elképesztő, mennyire gyorsan telik az idő. Máris 6 éves az én kiskutyám <3 Remélem nagyon sok közös évünk lesz még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése