2013. október 14., hétfő

2. agility edzés

Tegnap újból elutaztunk Szolnokra. Reggel amikor felkeltem esett az eső...de neki vágtunk, 8 óra körül elindultunk hogy tutira odaérjünk a 9-kor induló vonathoz :D Amikor felszálltunk a vonatra alig találtunk szabad helyet, egy kabin volt, ott is még voltak. Hubi ki akart menni, aztán hamar beadta a derekát és lefeküdt :D 

csakis a plédre...
Amikor a Tiszán mentünk át, nem is lehetett látni akkora köd volt... na mondom szuper idő lesz... aztán amikor már a kutyasulihoz sétáltunk kifele majd megsültünk a melegbe :D Szóval pont jól jött ki, mire odaértünk 7 ágra sütött a nap :) Elsőnek mi voltunk ott, mint agilitysek, összeismerkedtem Szabó Áronnal a másik edzővel és beszélgettünk egy keveset. Utána félkörbe ki volt téve 5 ugró, mondom phu, ez könnyű lesz, de hát igen... akkor következett az hogy nem a kutyának kell hozzám fejlődnie, hanem nekem a kutyához :D Nagyon sokat bénáztam, kezdjük ott hogy párszor nekimentem az ugróknak..nagyon Hubit néztem, nem pedig a pályát. Na de még össze kell szoknunk :) Egyébként Hubi ügyesen ugrálgatott, egyedül attól féltem hogy a szárnyon fog átbújni, ez egyszer meg is történt meg egyszer elfutott mellette, de talán ennyi volt az össz hiba(az én bénázásaim kívül :D). Utána elmentünk kúszózni, egyenesen szépen átjön, de a hajlítottba már nem. Áron fokozatosan hajlította a kúszót, Hubi szépen átjött mindegyiken. A végleges alakban viszont már visszafordult Hubi, akkor jött az a bizonyos fóbia hogy "nem látom a végét, hülye lennék bemenni" :D De orvosoltuk. Igen akkor amikor már pont nem félt Hubi Árontól, újból megutálta, szerintem egy életre xD Na de lényeg hogy utána már szépen átjött rajta, lesz még mit csiszolni de alakul :) Utána volt egy kis pihi, addig a haladók voltak. Pályabejáráshoz én is bepofátlankodtam hozzájuk, károm úgy se lesz belőle :D Aztán nem sokkal később jöttek újból a kezdők, 4 ugró volt kitéve, amolyan csillag alakba. Bal és jobb kézzel is körbe mentem rajta Hubival, látszik igen hogy jobb kézre jobban megy :/ Na de majd ez is kialakul :) Én összességében nagyon megvagyok Hubival elégedve, videókon látszódik mennyire megy a csóva-csóva, és nekem igazából ez a lényeg! :)

befoglalta a helyem amíg pályát jártam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése