2013. október 15., kedd

Hubi 5 éves

Megint eltelt egy év..nagyon gyorsan eltelt! Minden pillanatát próbáltuk kihasználni, lényegében sikerült is :) Igaz, ez Hubi napja, de nem igazán kedvezett neki. Reggel nagy vihar volt, dörgött, villámlott, szakadt az eső... Amíg haza nem értem az iskolából bent volt a kazánházba, talán pozitívum ebben hogy imád bent lenni :D Utána nem sokkal később átmentem a boltba "tortának" valóhoz, amit majd este meg is kap. Nem sokkal később hogy hazaértem a boltból, elkértem nővérem barátjától a fényképezőgépét és lőttem pát képet a szülinaposról - hihetetlen, de tényleg nem sokat :D Most szép az idő, a fák kezdenek kopaszodni. Imádom ezt az őszi hangulatot! Fura, tavaly ilyenkor hét ágra sütött a nap, és még nem hullajtottak levelet a fák... :)




2 megjegyzés: