2013. október 5., szombat

Ez meg az :)

Először is nagyon szépen köszönjük a 6000 látogatást <3
Holnap végre eljutunk agility edzésre, juppí :D:D Reggel mondjuk nem örültem ennyire, Hubinak a szeme nagyon durván csúnya volt... nem tudom hogy elfeküdte-e vagy belement valami... full csipás volt és alig nyitotta ki... gyorsan főztem kamillát és lekezeltem neki. Fura volt hogy így egyik napról a másikra ilyen baja lett, de szerencse hogy csak a jobb szeme... mostanra már mondjuk szebb neki, nem pislog annyit és nem is hunyorít annyira... ilyen volt kamillázás után:


Jövőhéten meg lehet megyünk fogkőszedésre, de attól függ hogy állatdoki tud-e szerezni ketamin helyett más altatót mert ha nem akkor elhalasztjuk :/ Akkor megmutatom a szemét meg a bűzmirigyét :) 
És végül a táp... szerintem nagyon jól bevált, Hubi szereti, nem kell neki sokat adni belőle és szebb a szőre is, minden :) Röviden de tömören összeszedtem a dolgokat, nem úgy sikerült ez a bejegyzés mint ahogy szerettem volna, na de ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése