2013. október 20., vasárnap

Tegnapi agility edzés

Csak ma értem rá blogolni, tegnap fél 7-kor már nem nagyon volt erőm :D Na de kezdjük az elején. Most hamar kiértünk a kutyasuliba, jókor indult a vonat, lazán kiértünk, nem kellett rohanni. Amikor odaértünk Grippen(Józsi kutyája) "mindenkit üdvözlök" módon mi hozzánk is odajött, megszagolt engem, majd Hubival foglalkozott. Örültem neki hogy Hubi végre nem félt tőle(így 4. találkozás után), viszont olyan hozzáállással szagolta Grippent hogy még a szőr is felállt a hátán... Morgás nem volt, szerintem ez ilyen kisebb menőzés volt, avagy "pici vagyok, de nem félek a nagyoktól"... Majd odamentünk Gyöngyihez, gyors kulcskeresés és mentünk pályát pakolni :D Örültem amikor a zónásokat pakoltuk, végre kipróbálhattam ott Hubit :) A palánk majdnem teljesen ki volt hajtva, azon zökkenőmentesen átjött. Pallón már kissé aggódtam hogy félni fog, de ott se volt semmi baj. Aggodalomra talán azért volt ok hogy le ne essen, mert ment mint a mérgezett egér :D Majd következett a hinta, az is szuperül ment, Hubi azért se torpant meg mert ott volt Gyöngyi, szóval örültem neki. Végén már alig kellett fogni a hintát hogy ne csapódjon nagyot. Ezen akadályokon mindnél szépen megvolt a zóna :) Ja és hogy miért torpant volna meg Hubi Gyöngyi miatt? :D Khhmm..van egy szép előzménye, de ez csak Hubi javáról :D Történt ugyanis hogy a zsákoskúszó kirakása után, megpróbáltam, Hubi be megy-e? Esze ágába nem jutott még befutni se és visszafordulni, pláne nem átmenni... Kb mintha a kúszó bejárata előtt egy fal lett volna, úgy pattant el onnan. Sok-sok próbálkozás után, amikor már mindent csinált hogy megkapja a kaját(többek közt ráugrott a kúszóra....) odajött Gyöngyi, megfogta, másik oldalon Zsófi fogta a zsákrészét én pedig szintén ott hívtam Hubit. Gyöngyinél kb mint akinek kötelező, úgy ült a kúszó elején, hívtam, de oda se nézett. Hát nem akarok hazudni, de olyan 4-5 perc után végre észrevett engem is a kúszó másik végén és elindult. Lapítva, felvette az előzőleg bedobott kaját, majd kijött. Nagyon megdicsértem, örült is magának :D Utána még 2x átment rajta és készvége volt a zsákoskúszózásnak. Majd jött a sima kúszó. Egyenesbe mint mindig szépen átjön, hajlítottba viszont eléggé megtorpan.. Párszor ott is "szenvedtem" vele, de aztán hamar meggondolta magát. Utána jöttek a különféle "kombinációk", palánk, enyhén hajlított kúszó majd karika. Voltak kisebb hibák - nem találjátok ki - a kúszó miatt, de remélem hamar elmegy az iránta érzett félelme... Utána ugróztunk egy picit, kerültetés és bécsi szlalom volt kitéve. Szuperül ment, ott mindig én hibáztam illetve értetlenkedtem :D
Bocsi hogy hosszú lett, személyes tapasztalat hogy én se olvasom el az ilyen hosszú regények többségét, de hátha valaki elolvassa, még ha képek sincsenek :P Videó az természetesen lesz, kérdés hogy mikor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése