2012. május 14., hétfő

Állítólag szombaton....

Sziasztok. :)
Állítólag szombaton megyünk kutyaszépségversenyre. :D Már nagyon várjuk, de nem biztos hogy érünk el jó helyezést mert hát 4 nap alatt nehéz felkészíteni erre Hubit. :/ De jön az egyik ismerősünk is, Ő majd segít. Felhívta a rendező nőcit aki azt mondta hogy kupa és érem van. És csak fel kell vezetni a kutyát, körbe-körbe kell menni, amit nem nehéz gyakorolni. Megkérdeztük hogy hámba is lehet-e menni, erre Ő, ez természetes. :D Na akkor most Hubit nagyon ki kell kupálni. Nekem kedden, csütörtökön versenyem, akkor nem fogok tudni annyira sokat foglalkozni és szerdán sem mert 3-ig suliba vagyok... Akkor ott a péntek és a szombat délelőtt, mert hát délután 2-kor kezdődik ez az egész. Pénteken megfürdetem, megfésülöm. Egyik ismerősünknek van kutyasamponja, azt mondta majd ad, meg hogy Ő is azzal fürdeti majd meg a kutyusát, mert Ő is hozza. :D És tök jó, mert állítólag fényesebb és csillogósabb lesz a szőre. Utána meg még gyakoroljuk a "vágtát", vagy hogy is mondjam... :D Aztán ott a nap és verseny. :P Amúgy nem teljesen biztos még hogy megyünk, mert lehet nem tudnak velem eljönni. :/ De addigra kikönyörgöm, szóval... :D
Amúgy Héra szanaszét szedte a kennelnek a deszkás részét... Mivel drótkerítésből van ezért az aljára szegeltünk deszkákat, nehogy kibújjon. Hát mi meg előre ugye belülre szegeltük így hát megkezdte a kis drága, de olyannyira hogy már szinte olyan mintha a deszkába belecsapott volna a villám... Ráadásul most tisztul is Héra, szóval...
Ja és voltak nálunk Arturék. :) Hát nagyon nagy lett a kis csávó, már 2 kg-s. :D Kapott féreghajtót, meg szépen eszik és iszik. Már egy melléképületben van, egy kis dobozba. :) Felhoztam a szobámba Ő meg rögtön kiszúrta a plüssimet. Még szép hogy odaadtam neki. :P De amúgy tényleg nagyon meglepődtem hogy mekkorát nőtt. Mint egy dinó, komolyan. :o Gyors is meg a foga is kinőtt rendesen, már tud mivel csipkedni. :D
Na megállt a tudomány, nem tudom mást mondani. :/ Szerintem nem nagyon leszek a napokban, majd meglátjuk...
Páá. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése