2012. május 11., péntek

Fárasztó, meleg nap.

Sziasztok.
Igaz régen írtam már, de most még csak szerkesztgettem a blogot, meg hát elég fáradtak is vagyunk... Ma reggel kimentem Hubihoz, még iskola előtt. Reggelente mindig lassú, semmi életkedv csak hátul napozik. Így indultam is az iskolába. Amikor haza értem rögtön már fordultam is vissza, mert szemetet kell gyűjteni... Hubinak kicsit dobáltam a labdát meg játszottunk. Aztán mentem a városba az egyik barátnőmmel. 3x fordultunk... Tűző napon folyamatosan. Hubinak az árnyékban is melege van, erre én meg több mint 10 kilométert bicikliztem. Most a halálomon vagyok, hányingerem van, fáj a fejem...ááá... Reménykedek hogy nem kaptam napszúrást. Egyébként holnap megyünk az állatorvoshoz. Visszük Arturt beoltatni meg Hubit is elvisszük, mert nincs meg neki a veszettség ellenije meg gumói vannak...:/ Mindenképpen megmutatom a doktornak. Nagyon mást nem tudok írni, ha jobban leszek megyek ki fényképezgetni.
Ja, és nagyon szépen köszönjük a 100 látogatókat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése