2012. május 28., hétfő

Arturék voltak nálunk.

Sziasztook.
Igaz ez Hubi blogja, de akkor is szeretek néha magamról néha a többi állatról beszélni, jelen esetben Arturról. :) Pénteken voltak nálunk, sajna képek nem készültek csak az új családjánál(azokat majd megmutatom :)). Én pont mamámmal voltam a boltba, úgy terveztük hogy veszünk a kutyusoknak valami kis finomságot. Úgy is lett, és amikor már hazaértünk itt volt Artii. *-* Odaadtuk nekik a kajcsit, utána dögönyöztük őket. Nagyon nagy lett Artur, vagyis találkozásunk óta sokat nőtt, de még mindig nagyon picuri. Akkora, mint egy mini csivava. :P Hubival jót játszottak, már Hubinak is kedve támad a hancúrra, rohangált fel-alá ahogy szokta, várta hogy Arti is fusson utána, na de hát nem futott. xd De jönni fognak még sokszor, akkor már sokkal érettebb lesz Artur...reszkess Hubi. :D Mást nem tudok mesélni, megmutatom azokat a képeket amik akkor készültek amikor már az új családjánál van a kis király. :)

Engem elcsábított. *-*

Ömhh...így pisil. :'D



Profilból. ^^

Fenyítő pálca VOLT...

Nyugszik a kutya, nyugszik...:D

Rohanoook, sziasztooook.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon édes :)
    Mini csivava? :D A képek alapján én úgy gondolom, kb. akkora mint Beni ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszii Vanda. :)
    BeniGazdi, Beninél szerintem jóval kisebb. :'D És amúgy beagle keverék.

    VálaszTörlés