2012. május 13., vasárnap

Rossz idő...:/

Sziasztok.
Ma nagyon rossz idő van, szakad az eső, fúj a szél... Tegnap este kezdődött ez az egész, akkor még a szél is jobban fújt, hála már csendesült. Amikor jött fel a vihar Hubit gyorsan beraktuk a kazánházba, ne kint rettegjen. Nagyon fél a vihartól, én meg attól hogy egyszer félelmébe elszökik, vagy történik vele valami amit csak úgy tudunk megakadályozni hogy behozzuk. Ma reggel amikor felkeltem azt hittem hogy még hajnal van, annyira sötét volt, sőt még most is az van. De ránézek az órára látom, 8 óra van... Na felpattantam, megnéztem Hubit bent van-e még. Hát persze hogy bent volt, szuszukált. :) Csuknám be az ajtót, erre Ő felkel...na mondom...:D Amikor feltápászkodott elkezdte nyalogatni a száját, mint még soha. Gondoltam is hogy valamit álmodhatott. :D Na utána jött a dögönyözés. Annyira álmos volt hogy el is aludt. Akkor bejöttem, megreggeliztem meg még megcsináltam a teendőimet. :D Mostanra már nem esik az eső ANNYIRA, de a szél még fúj. Ma is fogom hozni a szokásos Napi képeket. A mezősbe nagyon sok kép került, nem is volt kis idő mire beraktam őket. :D
Amúgy képzeljétek... Ugye Hubiban volt egy kullancs, azt kiszedtük és ott elkezdett hullani a szőre azon a helyen... De megnéztem a bőrét se gombának, se rühnek nem volt jele, remélem nem is lesz...
Na hozom a képeket, sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése