2012. május 16., szerda

Eső, eső és még mindig eső. (N)

Heloosztok.
Hát most elég savanyúak vagyunk Hubival együtt mert 2 napja megállás nélkül esik az eső. Egyszer szakad utána csendesül. Estére beborul, feltámad a szél és dörög, villámlik. Hubi ez nagyon nem szereti és én sem. Lassan itt a kutyaszépségverseny már úgy néz ki hogy megyünk, de nagyon nem szeretném elkiabálni. Attól félek hogy szombaton is ilyen makacs idő lesz, és míg felsétálunk a buszhoz addigra Hubi nyakig sáros lesz... Talán eltoljuk a biciklikosárba, magunk felé meg tartunk esernyőt. De ha nem is megyünk akkor is meg kell már fürdetni Hubit...hát de azért remélem elmegyünk. :D Mondjuk ha kaki idő lesz szerintem kevesebben fognak eljönni, így könnyebb a nyerés. De nem hiszem hogy "dobogósak" leszünk, Hubinál van sokkal szebb tk-s közepes testű kutya és az ilyenek ilyenkor kihasználják az alkalmat, de majd meglátjuk. Mi amúgy nem nyerni megyünk, a részvétel a fontos. :) Amúgy meg idebent szoktunk mostanában gyakorolni Hubival, megállás nélkül idebent... Most tanultuk a pitit, eszméletlen jól megy. *-* És még átvettük az ült, a maradot, a behívást meg persze a beállást. Minden jól megy, kivéve a beállás. Sajnos rosszul tanítottam meg Hubinak az ült, ugyan is az a lényeg hogy a kézjel az hogy a kezembe van a jutalom falat. Na és akármit a kezembe veszek már ül le rögtön. A beállásnál az a rossz hogy ugye tartom a kaját és leül. Ilyenkor annyira ideges tudok lenni, hogy hogy lehettem ilyen hülye hogy másokra hallgattam és így tanítottam meg neki... De amúgy valamikor gyönyörűen megcsinálja, de mihelyst megdicsérem Ő már rögtön bolondozik, mindent elkapkod... De mondjuk nem is lényeg annyira ez a beállás, állítólag ezt nem kell "bemutatni".
Holnap atlétika verseny, megint csak most egyéni. Nehéz lesz, de remélem meglesz minimum a  3. hely.
Öhm... nagyon mást nem tudok mondani... Ja nagyon szépen köszönjük a 200 látogatót. (L)
Nem hiszem hogy leszünk mostanában, majd szerintem szombaton vagy vasárnap lesz egy "összefoglalás".
Bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése