2012. május 21., hétfő

Túrkevei kutyaszépségverseny.

Sziasztok. :)
Nagyon régen írtam már, őszintén megmondom nincs nagyon sok időm blogolni és hát lusta vagyok a mostani napokba... De most erőt veszek magamon és írok, a sok kíváncsi blogolvasó kedvéért. :D Kezdjük a szépségversenynél.:
Szombaton, délután 1 óra után indultunk el, unokatestvéremékkel. Jött nagybátyám, unokatesóm, apum, meg persze Hubi és én. :D Jól éreztük magunkat, Hubi tűrte az utat, nem bolondozott. Apu lábánál volt elől, ott ült. :D 10 perc alatt ott is voltunk kevibe. Mentünk nevezni, utána benéztünk a Juhász Fesztiválra. Nagyon félt ott Hubi, néha még én is megijedtem a durrantgatásoktól... Egyszer aztán Hubi megállt szaglászni, apumék meg már vagy 10 méterre voltak tőlünk. Amikor Hubi befejezte a kis "dolgát", akkor kicsit kocogni kezdtük hogy utol érjük a többieket. Na puff egy durranás Hubi szó szerint megállt mint egy szobor, ki is bújt a hámjából. Gyorsan visszatettem és nézelődtünk tovább, nagy félelemmel. Találkoztunk ott egy hatalmas német doggal, annyira gyönyörű volt.*-* Hubi a hasáig sem ért fel, és nem Hubi a kicsi a német dog a nagy. :D Amikor megnéztünk mindent megint odamentünk a versenyesekhez, de még mondták hogy van idő, nézelődjünk. Így megint bementünk a fesztiválra, akkor már Hubi nem félt annyira kicsit nyugodtabb volt. Voltak vásárok ott meg persze minden kacat. Hát Hubi ki is szemelte az összes csipogós plüss kutyát, rájuk is morgott. :D Aztán kezdődött a verseny. Fúú, nagyon izgultam. :D Hubi meg majdnem balhézott egy kutyussal... Ugye tudjátok milyen kanos erre fel egy kis kutyára rá kattant annak meg ez nem tetszett és rámorgott, Hubi meg vissza... Na mondom... De utána már tényleg kezdődött a verseny. 7-es sorszámú táblát kaptunk, de nem ez alapján hívtak be minket. Legelsőnek a kistestűek voltak, és így mentünk felfele. Zsófiék indultak elsőnek 38 pontot kaptak a 40-ből. Nagyon szép teljesítmény szerintem. :) Aztán még mentek előttünk egy páran, de utána mi következtünk. Na akkor teljesen lefagytam, arra sem emlékeztem hány pontot kaptam, csak is Hubira figyeltem semmi és senki másra nem. Utána világosítottak fel hogy 37 pontot kaptunk. *-* Amúgy nagyon ügyes volt Hubi, kicsit félt de most voltunk elsőnek és szerintem nagyon ügyes volt. :) Aztán még felvonulgattak a többi kutyások is. Középtestűekben 4-en voltunk. Volt egy bull terrier, Ő lett az első. A második egy magyar vizsla lett. A harmadikok mi. :P És a negyedik egy cocker spániel, ami szerintem sokkal szebb volt a bull terriernél, de hát a zsűri dönt... Nézelődtünk, utána voltak szünetek. Én körbe simogattam az összes kutyát. :D Hubit is nagyon megdicsérték sok mindenkinek tetszett. :P És elérkezett a díjkiosztó. Nagyon izgultam hogy milyen lesz. ^^ És amint már említettem III. helyezést ért el a kis Hubikáám. Kaptunk egy oklevelet, egy kupát és egy kis rágcsát. :) Aztán jött a fotózás ideje, csináltunk kis millió képet, de sajna abból 1-2 jó mert a fényviszonyok miatt megint egy nagy csomó kaki lett. (N) Zsófiék amúgy II. helyezést értek el, de most már beszéljenek a képek. ;D

Fantával. :)

Már az elején el volt fáradva.
Milyen büszke magára, mondjuk legyen is. :P




Hazafele úton.

Ez ilyen "Blee, neked ilyen nincs" kép. :P

Az én Győztesem. (L)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a serleg meg minden!*-* Gratulálook.! (L)

    VálaszTörlés
  2. Ügyesek vagytok, most már kvittek vagyunk abban, hogy Ti is voltatok életetek első kutyaszépségversenyén! :DD
    A serleg is nagyon szép, Hubi büszkén áll mellette! :D
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés